googlefc.controlledMessagingFunction En belastet barndom: Vi kom i Plys benvarmere, neon farver, techno og party ohne ende.

Min bog

torsdag den 9. december 2021

Vi kom i Plys benvarmere, neon farver, techno og party ohne ende.

And Then was a time to party, party and party.. Raveparty, neon, drugs and techno Music. All weekend in a year we party in days.



Ja der kommer mine ungdoms år, med masser fest og farver. Hvis ikke jeg nåede at være barn i barndommen. Ja så nåede jeg sgu at være ung og leve livet hele min ungdom og mere til tror jeg.. Der var altid en fest eller en parade som g-move, loveparade eller streetparade og turene til Holland til hardbass eller andre festivaller.. Der var fart på rigtig meget fart på, og jeg kunne ikke få nok af at have det sjovt, så havde flere kredse af venner og jeg fløj ofte rundt fra fest til fest i weekenderne. 

Men det var sjovt, en fed tid som jeg ikke fortryder for jeg havde brug for at føle mig fri til at at være mig. Da min barndom ikke havde ladet mig være ret meget barn.





Det var også derfor det var så svært for mig at falde til ro, i de første voksen år. For nu havde jeg det da lige så sjovt så kunne jeg altid vente, med at blive seriøs og kedelig voksen som vi plejede at kalde det. 

Men det var også i de år jeg mistede en del venner ved ulykker. Der var en del af dem der var meget nære venner også.

Det tog hårdt på os alle sammen, men vi holdt sammen. Nogle af os snakker endnu sammen i dag og tror mange af os er enige om vi har en uforglemmelige tid. 

Vi kom rigtig ofte på noget der hed #Fantasy musik hall i Tarp i #Tyskland. Der var altid fest og farver, husker der i forhold til Danmark aldrig nogle der var oppe at slås, de gange jeg har været der. Men der var mange stoffer i Tyskland dengang og ved min far ofte har været nervøs. 


Blandt disse venner følte jeg mig hjemme og at jeg hørte til blandt dem, hvilket var første gang i mit liv jeg følte, at jeg var god nok som den person jeg var. mange vil sikkert spørge. jamen gjorde du ikke det hjemme ved din far? Jo af min far, men min stedmor gjorde sit for at få mig til at føle, at jeg ikke var en del af dem eller som dem og i mange år troede, jeg at det faktisk var mig der var forkert i de følelser. Men efter min fars død, har mange mennesker både af mine og deres venner, fortalt de havde samme opfattelse af hendes adfærd over for mig. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Da jeg mistede min far, mistede jeg mig selv😶‍🌫️

Min far døde da jeg var omkring 25år og pludselig, blev hele mim verden flået fra hinanden. Og mit sikkerhedsnet forsvandt under mig for al...